2007'den Beri Türkiye'nin En Güncel Bakım Ürünleri Eczane Sitesi
  1. Bakım Store »
  2. Bitkisel Ürünler »
  3. Form Destek Takviyeleri »
  4. Figurin Bitkisel Kapsül
49079 Ürün | 119 Kişi Online

Figurin Bitkisel Kapsül

Figurin Bitkisel Kapsül
60 Kapsül
BS-2194
Ürün Stoğa Girince Haber Ver
-%40 İndirimli
54,00 TL
Fiyatı
90,00 TL
Havale / EFT
52,38 TL
Stokta Yok
Tüm Figurin Ürünlerini İnceleyin
Ürün Açıklaması
Büyük Resimler
Taksit Seçenekleri
Kapıda Ödeme Seçenekleri

FİGURİN BİTKİSEL KAPSÜL

Figurin Bitkisel Kapsül
 
Figurin İçindekiler
 
Commiphora molmol (Commiphora wightii) 100 mg
Aloe vera (Derived from gel) 200 mg
Garcinia cambogia 150 mg
Terminalia sp. (Terminalia chebula) 20 mg
Terminalia sp. (Terminalia bellerica) 20 mg
Piper longum 250 mg
Curcuma longa 20 mg
 
Kullanım Şekli
 
Genellikle, en az üç ay boyunca günde iki Figurin kapsülü (aç karnına), takip eden üç ay içerisinde değişiklikleri korumak için günde bir kapsül kullanılmalıdır.
60 Kapsül
2 x 60 Kapsül
3 x 60 Kapsül
4 x 60 Kapsül
5 x 60 Kapsül

Figurin Bitkisel Kapsül Yorumları
Figurin Bitkisel Kapsül ile ilgili müşteri (kullanıcı) yorum, şikayet, sorular
serpil - 23/01/2011 00:32
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
25 gündür figurin kullandım ama 100 gr bile vermedim
seda - 16/03/2010 13:08
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
bende almak istiyorum ama gerçekten kilo verdiriyormu hiç birşey yapmadan aldığımız zaman hapı hangı saatlerde kullanmalıyız içdeki yağları gerçekten yakıyormu acaba ?şimdiden teşekkürler
gülcan - 23/02/2010 08:50
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
dikkat ediyorumda burada yazılınan hiçbir yoruma cevap yazılmamış acaba bu yazılanların ne kadarı doğru acıkcası merak ediyorum ve şunu eklemek iistiyorum 2 haftada 5 kilo verdigini söylüyor bir arkadaşimiz bu çok tehlikeli değil mi???????
hava güneş - 12/12/2009 00:22
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
figurin aldım bir kutuyla ayda kaç kilo verebilirim kullananlardan cevap bekleyorum teşekkürler
Bakım Store - 25/02/2009 21:53
Figurin yoyo etkisi (geri alma) gözlenmemiştir. Piyasada ki bazı ürünler ilk anda vücuttan su attırmaktadır. Su arttıran ürünleri kullanmayı bıraktığınıza vücutta ki suyu geri alırsınız. Figurin vücuttaki suyu atmak yerine yağları parçalar. Ama en önemli olan konu kapsülleri kullanmayı bıraktıktan sonraki yemek yeme alışkanlığınızdır.
senem - 25/02/2009 19:09
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
ya arkadaşlar ben fıgurin e inanıyorum ancak merak ettiğim şey bıraktıktan sonra kilo aldırıyormuu..lütfen cevap...
bendeniz - 11/11/2008 23:39
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
Sipariş verdiğimin ertesi günü kargoya verildi ve 2 gün içinde elime geçti. Hızlı gönderiniz için teşekkürler. Yarın başlayacağım. Ancak ürünün içinden prospektüs çıkmaması bana tuhaf geldi. Sadece kutu üzerinde kısacık bir Türkçe yazı yazı var. Diğerleri İngilizce. Ayrıca sadece günde 2 tablet deniyor ancak zaman belirtmiyor ve nasıl kullnılacağını tam olarak anlatmıyor. Bende mantıken sabah ve akşam yemekler öncesinde içeceğim. Acaba doğru olur mu?
RUYA - 10/11/2008 14:48
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
NASIL BİLMİORUM AMA BEN KİLO VEREMİORUM DELİRİCEM BİR BU KALDI KULLANMADIĞIM NE YAPSAM SİZCE?
RUYA - 10/11/2008 14:41
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
NASIL BİLMİORUM AMA BEN KİLO VEREMİORUM DELİRİCEM BİR BU KALDI KULLANMADIĞIM NE YAPSAM SİZCE?
lila - 16/10/2008 10:04
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
bende figürin aldım kullanıcam bakalım.sonucu merak ediyorum.
Gen - 11/10/2008 12:22
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
1 ayda 6 kilo verdim inanılmaz bir şey. hiç bir şey yapmadan hemde.
ÖZLEM - 09/10/2008 16:07
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
uzun zamandır araştırıorum bence aralarında en iyi ilaç budur arkadaşlar alın tavsiye ediorum yediklerimize dikkat edelim hafif bi rejimle beraber sabah akşam yemeklerden yarım saat önce içersek bence çok geçerli olucaktır
fittttt - 25/09/2008 23:30
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
bende geçen hafta sipariş vermiştim. 2 kilo verdim şu anda. umarım gerisi gelir.
betül - 24/09/2008 23:05
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
Bu ürünle 2 haftada 5 kilo verdim hemde hiçbirşey yapmadan. mükemmel bir ürün.
gamze - 22/09/2008 23:31
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
bende daha önce fx15 kullandım ilk zamanlar memnundum oda tamamen doğal ve onaylıydı ama kalp çarpıntısı oldu.Figurin nasıl çarpıntı yapıyormu.içinde subrimatin varmı
simge - 22/09/2008 08:36
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
açıkçası benim kafam karışık...hangisine güveneceğiz?hangisini kullanmalıyız?ne derece fayda alacağız?bu soruların cevabı benim için öok önemli?lahana kapsülüü ve pharma nord kullandım bunların hiçbir faydasını görmedim..bende yan etkiler yarattı..hem baş ağrısı hem de halsizliğe neden oldu..figurin"e ne kadar güvenmeliyim??????kullananlardan ricam günde kaç adet aldıkları ve sonuca ne kadar zamanda ulaştıkları? şimdiden teşekkürler...
Bakım Store - 18/09/2008 13:08
Merhaba, Figurin %100 bitkisel bir üründür ve hiçbir kimyasal madde içermemektir. Troid bezinizin alınması bu kapsülleri kullanmanıza engel değildir.
güner - 18/09/2008 13:02
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
tiroit bezim tamamen alındı günde bir tane tefor i.çiyorum figurin kullanmam sakıncalı olur mu
süperrrrr - 15/09/2008 22:03
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
bakım store dan sipariş verdiğim ürün ertesi gün elimde olmuştu. 40 gün geçti şu anda 8 kilo verebildim figurinle.
edloigfu - 13/09/2008 21:34
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
dengeli beslenme,az ama sık yeme vs vs kuvettle muhtemel daha sağlıklı kilo verme yoludur ama yapabilene şahsen ben bu şekilde kile veremiyorum ama bu ürün bende kendi tabirimle mucizeler yarattı. bende tereddüt ediyodum yan etksii var mıdıd diye bende bi olumsuzluk olmadı arkadaşlar. tavsiye ederim
yildiz izmit - 12/09/2008 13:08
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
yaa bende cobbega kullandım tık yok 1 kutu bitti
özlem - 12/09/2008 12:43
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
   ben bundan önce bu tür ürünler kullandım ama hic bi faydasını görmedim figurin kullanan arkadaşımız varsa ne olur bana bu konuda bilgi versin ya buda diger ürünler gibise yani zayıflatmaz diye korkuyorum lütfen aydınlatın beni tşkler...
Bakım Store - 11/09/2008 22:32
Figurin %100 bitkisel bir üründür. Dolayısıyla hiçbir yan etkisi yoktur. Ama hamilelik ve hastalık dönemlerinde kullanılması tavsiye edilmez.
mihriban - 11/09/2008 22:27
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
iyi günler ben bu ürünü yeni gördüm internetten bu nasıl bi ürün güvenilirmi yetkililerden cvp bekliyorum.teşekkürler
Bakım Store - 11/09/2008 22:14
%100 etkili bir üründür. Sattığımız müşterilerin hiçbirinden kötü geri dönüş almadık şimdiye kadar.
pınar - 11/09/2008 22:11
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
ya çok saolun bu soruyu neden sordum biliyomusunuz ailem bişey olur diye baskı yapıyo o sebepten benim tek umudum figurin zayıflayacağımı düşündükçe seviniyorum.ben size inanıyorum ama ailem endişeli.yani alabilirim.size çooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkk teşekkür ediyorum.
Bakım Store - 11/09/2008 22:02
Merhaba Pınar hanım, haberi bizde televizyondan izledik. Oradaki bayan 1 ayda 15 kilo vermiş birisidir. Yüksek derecede spor ve diyet yaptırılmış kendisine. Dışardan besin takviyesi almamış. Dolayısıyla bizim sattığımız ürünlerle bir alakası yok.
pınar - 11/09/2008 21:57
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
merhaba bende figurin almayı düşünüyorum ama bugün haberlerde izledim bir kız aynen böyle bi ilaç kullanmış ve ölmüş bende bu haberden sonra çok korktum lütfen bana bu konuda bilgi verin ısrarla rica ediyorum.bende alacağım ama bişey olursa sorumlusu tamamen siz olursunuz.lütfen beni bu konuda aydınlatın.rica ediyorum bişey olurmu.
dinç - 10/09/2008 19:34
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
2 adet sipariş verdim bir de masaj yastığı geldi... süper bişey..
ebru - 09/09/2008 00:57
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
daha önce lahana kapsülü kullanıyodum ama sonuç fiasko.figurini 2haftadır kullaıyorum ve 3 kilo verdim diet yapmadan .şiddetle tavsiye ediyorum
SISKO - 08/09/2008 13:28
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
ben baslayali 5 gun oldu. Normal yiyorum diyet yapmiyorum. Dikkat ettiklerim abur cubur, icki ve makarna pilav. 4 ila 6 hafta sonra farkedileblilir etkisi goruluyor diye yaziyor. Size bilgi verecegim.
fatma - 07/09/2008 12:30
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
ben böle şeylere inanmıyorum arkadaşlar bence dengeli beslenin yeter ama siz bilirsiniz...(............:)..
bensu - 05/09/2008 13:31
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
arkadaslar bu ılacı kullananlar yazsınnekadar zamanda kılo werdınız we ogunlerınız nasıl yedınız we ılacı gunde kac kere ıcmek gerekır yemekten oncemı sonramı bununla ılgılı buılgı ıstıoyrıum
dilek - 05/09/2008 12:10
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
ilginize çok teşekkür ediyorum.
Bakım Store - 05/09/2008 11:58
Hamilelik dönemlerinde bu tarz ürünleri kullanmanız sakıncalıdır. Fakat hamilelikten sonra kullanmanız bir sorun teşkil etmez. Nitekim Figurin bitkisel bir üründür. Hamlilelik zamanında ve sonrasında kilo almanız normal bir durumdur. Eğer bu tarz ürünler kullanarak ve beslenmenize biraz dikkat ederseniz %100 olumlu sonuç alırsınız. Sonuçta Figurin besin desteğidir ve kilo vermenizi hızlandırır, kolaylaştırır.
dilek - 05/09/2008 11:51
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
ben size bir soru sorucam benim 1 çocuğum var ve ben figurini kesin kullanıcam peki tekrar hamile olduğumda bu kiloları tekrar alırmıyım.çünkü ben bu kiloları hamileyken aldım.lütfen cvp yazın teşekkürler..
dilek - 05/09/2008 00:30
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
bende figurin kullanmaya kesin kararlıyım denemek için bir adet sipariş verdim.ama tedirginim eğer gerçekten yararı olursa bu ilacı üretenlere çok dua edicem.
sinem - 04/09/2008 18:00
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
arkadaslar step 2 step dıede bı ılac war arkadaslar onu arastırdım oda eii bılenler warmı fıgrınwe step 2 step ıısının arasıda karsızım
ışıl - 04/09/2008 14:27
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
senemcim ben normal yemek yedim. zaten çok fazla yemiyordum. günde 2 adet kullandım. şimdi çok mutluyum.
senem - 03/09/2008 13:30
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
ısıl cnm sen cabbage pow da mı kullandın bende fıgurıne donmeyı dusunuom ama sende etkısı oldumu olduysa nasıl ıctın nasıl ymek yedın duzenını banda solermısın
ışıl - 03/09/2008 13:27
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
ama cabbage pow ilk haftalar biraz şişkinlik yapar. midede yanma hissi falan normal yane. ben şu anda figurin kullanıyorum çok memnunum.
senem - 03/09/2008 13:23
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
denız bende senınle aynı dertdeyım yorumlara baktım cabbage pow kulandım 6 gun sıskınlı yaptı daha beter sımdı bunu okudum bu cabbageden daha eii olduklarını soluolar neyapsam dıe dusunuoyorum
Bakım Store - 03/09/2008 13:08
Ürünün kutusunda "Genellikle, en az üç ay boyunca günde iki Figurin kapsülü, takip eden üç ay içerisinde değişiklikleri korumak için günde bir kapsül kullanılmalıdır." deniliyor.
senem - 03/09/2008 12:56
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
arkadaslar ben fıgurın ıcmeye balıcamda nasıl kullanmalıyım kılo weren arkadaslar kac tane kac saat arayla yemeklerı nasıl yemelıyım su bol ıcmelımıyım bana yardımcı olurmusunuz (tesekkurler)
DENİZ - 03/09/2008 12:39
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
ben daha önce cabbagepowu kullandım hiçbir etkisini görmedim bende bu haptan kullanmak istiyorum ama güvenemiyorum gerçekten kullanıpta zayıflayan varmı tavsiye edermisin arkadaşlar
bensu - 02/09/2008 15:01
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
neslihan kardes aynı bende senın durumuon dayım cabbage pow bende kılo wecegımı gobegım sısıyor tas warmıs gıbı rahatsız oluom cok bende fpgurını kuamayı dusunuom ama neypsam bılmıorum bende karasızım fıgurının yorumlarını okudum cabbage pow kulananlar sımdı fıgurını kulanıomus % 100 etkısnı goruomus napsak acaba
neslihan - 02/09/2008 14:06
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
CABBAGWPOW aldım 4 gün kulladım aşırı şişkinlik yapıyor hiç bir faydası yok figurinde de bu yüzden kararsızım lütfen yardım edin kullanayımmı emin değilim
çılgın - 02/09/2008 12:11
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
süperr bi tablet bence.. %100 işe yarıyor.
bensu - 01/09/2008 14:31
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
pekı arkadaslar sadece o habı ıcıosunuz yemek yıyosnuzmu yemıomusunuz nasıl werebıldınız sızde haca gosterdınızmı sadece o hapmı kılo werdırdı nasıl oldugunu acıklarmısınız bıraz ona gore bende alıcamda
teşekkürler figurin - 31/08/2008 14:14
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
figurinle tanışalı 30-35 gün oldu inanılmaz bir şekilde 7 kilo verdim. kesinlikle alacaksınız bu figurin alın pişman olmayacaksınız.
ışıl - 30/08/2008 19:16
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
ilk ay 5 kilo verdim figurinle şimdi 2.sini sipariş verdim, herkse tavsiye ederim...
bensu - 30/08/2008 14:10
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
walla ben cabbagepow kulandım hıc bısı olmadı cam yan etkı felan ama zayıfalama etkısde olmadı baskasında olmus ama bende olmadı bu fıgurunı kulamayı dusunuom ama bakıcam yınede
Bakım Store - 30/08/2008 12:54
Sitemizde satılan tüm ürünler sağlık bakanlığı onaylı ürünlerdir ve hepsi bitkisel ürünlerdir. Bi tek belirtilen yan etkisi "Perhiz yemeği değişikliği ile oluşabilecek hafif mide ekşimesinden ( buda zamanla geçecektir ) başka Figurin’ in yan etkileri bildirilmemiştir." dir. Onun haricinde "Hamilelik ve emzirme esnasında kullanılmamalıdır." ibaresi mevcut üründe.
deniz - 30/08/2008 12:51
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
selam bende bu ürünü kullanmak istiyorum ama yan etkisi olur diye korkuyorum yada nebiliyim kilo vermem o zaman sorunlu kişiler kim olucak kimden hesap sorucaz diyelim kötü bir hastalık yakalarsa bizi
bensu - 30/08/2008 12:39
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
nasıl yanı aclık hsımı werıo yemegı nasıl yıyosun sen nasıl kulanıosun yanı bana osekılde bıraz acıklama yaparmısın yemekden oncemı alınıo sonra mı alıno onları yanı cnm
bensu - 30/08/2008 12:37
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
ısıl pekı nasıl bı etkısı oldu ben daha cabbagepow 4 gun ama hıc bı etkısı yok bana bıraz acıklama yapsana cnm
ışıl topçu - 30/08/2008 12:34
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
bence figurin. %100 cabbage pow dan daha iyi
BENSU - 30/08/2008 12:19
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
ısıl kardes ben bole seylere ınanamıorum yaws cabbage pow dan daha mı etkılı oo sence hangısıne dewam edıyım bnım bugun 4 gun ama hıc bı faydasını gormedım yardımınızı fıkrınızı beklıorum
ışıl - 29/08/2008 20:23
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
Ben cabbage pow kullandım. ama şu anda figurin kullanmaya başladım. sanki daha etkin ve kilo vermek daha kolay geldi bana bu tabletlerle. 10 gün oldu başlayı 3,5 kilo verdim bile. inanılmaz bişey bence.
BENSU - 29/08/2008 17:40
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
YHA ARKADASLAR BEN 57 KILOYUM SU 7 KILOMU ATMAM LAZIM AMA YEMEK YEMIORUM FAKAT COK ABUR CUBUR YIYORUM SIZCE CABBAGWPOW MU YOKSA FİGURİN MI
cengiz yalçın - 27/08/2008 19:19
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
İlaç üreticisi firmanın ürünü olduğundan dikkatimi çekti çok araştırdım güvendim kullandım sağlıklı kilo verdim memnunum kullanacaklara tavsiye ederim
berece - 24/08/2008 19:17
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
Bugün 4. gün sabah ve akşam aç karnına 1 tane içiyorum bi yan etkisi olmadı şimdilik bana tokluk hissi verdi çok fazla abur cubur yiyordum artık bıraktım yediklerimede çok dikkat ediyorum. Yediğim herşey tokluk hissi veriyor.
NİLGÜN DEMİR - 21/08/2008 21:24
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
kullanan 2 arkadaşım var, biri 5 diğeri 7 kilo verdi. Gözlerimle gördüğüm bu zahmetsiz zayıflama yöntemine kayıtsız kalamadım :) alacak olan arkadaşlara tavsiye ederim
Gen 70 - 19/08/2008 15:49
yıldızyıldızyıldızyıldızyıldız
figurin ile tanısalı 1 ay oldu su an 4 kilo verdim cok memnunum...
Yorum Yap
Figurin Figurin Bitkisel Kapsül Figurin Bitkisel Kapsül figurin bitkisel kapsül 60 kapsül, sipariş, 54,00 TL fiyatı, figurin bayi, figurin form destek takviyeleri yorumlar, şikayetler, kullanım şekli 2194 4.0056 54 Hemen Sipariş Ver
0